ممکن است با بررسی سئو سایت خود متوجه شوید که سایت شما پیشرفت چشمگیری نمی کند ،در این موارد احتمال بهتر بودن سئو رقبا بیشتر از سایت شما باشد بنابراین برای بهبود اوضاع سئو سایت خود بهتر است به شناسایی سئو رقبا خود بپردازید. با توجه به اهمیت کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت در اینجا می خواهیم تا بیان یکی از سایت های طراحی شده مان در زمینه ترازو شما را با مراحل انتخاب کلمات کلیدی آشنا کنیم.

 

گام اول

در قدم اول مهمترین چیز شناخت تجارت خود می باشد در این راستا باید به نیازهای مشتریان خود توجه داشت برای انتخاب کلمات کلیدی باید دید که مشتریان چه کلمات را جستجو می کنند به عنوان مثال برای سایت ترازو عبارتی مثل ترازو چیست؟ و یا قیمت ترازو می تواند از بهترین کلمات کلیدی انتخابی باشد.

گام دوم

با استفاده از ابزار Google AdWords می توان به بیشترین عبارات جستجو شده پی برد.برای انتخاب درست بهتر است که هر کدام از این کلمات را در گوگل جستجو کرده و رقبای خود را در آن عبارت خاص بشناسید.همچنین با استفاده از ابزار Google Trends می توانید با بیشترین کلمه جستجو آشنا شد.

 

گام سوم

با توجه به اهمیت محتوای مفید و بکر می توانید به سایت های خارجی سر بزنید و با ترجمه مقالات آن ها به ارائه مطلب جدید بپردازید برای مثال در سایت  scale.ir  بخش مقالات مقاله ی تاریخچه ترازو Digi نمونه ای از مقالات ترجمه شده می باشد.در این راستا می توانید تجربیات خود را در قالب مقاله ای نوشته و منتشر کنید.

گام آخر

پس از انتشار مقاله خود در وب سایت خود می توانید مقاله خود را در اکانت گوگل وبمستر خود معرفی کنید و بعد از ایندکس شدن و بک لینک های مناسب بعد از مدت کوتاهی متوجه بهبود وضعیت سئو سایت خود خواهید شد