ترجیح میدهید که مخاطبین از چه طریقی با شما تماس برقرار کنند؟ از طریق ایمیل،تلفن،بصورت آنلاین یا آفلاین از طریق سایت و یا اصلا هیچ تماسی نداشته یاشند؟! آیا در نظر دارید که محصولات خود را بصورت آنلاین به فروش برسانید؟آیا قصد ارائه ی خدمات آنلاین را به مشتریان خود را دارید؟آیا بروز رسانی سایت را خود تان به عهده میگیرید یا یا ترجیح می دهید یک شرکتطراحی وب سایت این کار را برای شما انجام دهد؟ آیا نیاز به یک موتور جستجوگرداخلی دارید؟

نیازهای تجاریتان را دقیقا بررسی کنید و پس از تجزیه و تحلیل مطالبی که در بالا به آن اشاره شد توجه داشته باشید که وب سایت شما چگونه می تواند از این موضوعات پشتیبانی کند.این مهم را به یاد داشته باشید که هر چه نیاز های شما بیشتر باشد هزینه شما نیز برایطراحی سایت بیشتر خواهد شد.

این بدان معنی نیست که شما از نیازها و خواسته هایتان گذشته و یا آنها را کاهش دهید. اگر این انتظارات همان چیزی باشد که وب سایت به آن نیاز دارد در این صورت باعث پیشرفت و کارایی بهتر سایت شما خواهد شد. این بدان معنی است که در مورد نیازهایتان به خوبی فکر کنید.

اگر لیست محصولات شما بیشتر از چند صفحه باشد آیا به یک موتور جستجو گر نیازدارید؟ اگر به طور منظم نوع محصولاتی را که به فروش می رسانید تعویض می کنید، آیا از شرکت طراح وب سایتتان میخواهید که این کار را انجام دهد و یا با توجه به هزینه ای که برای شما در بر خواهد داشت ترجیح می دهید خودتان این کار را انجام دهید؟ برای اینکه بر روی اهداف و فرآیندهای وب سایت خود متمرکز شوید ، باید به فرآیند راه اندازی وب سایت به همان صورتی نگاه کنید، که به فرآیند استخدام یک کارمند و پیشرفت او نگاه می کنید.