دسته‌بندی نشده

بین اسناد و انتظار ، بندر کاله مرز هوشمند خود را عملی می کند


توسط لوئیزا بنچبان

دیروز در ساعت 04:46 ارسال شد ، دیروز در ساعت 11:49 به روز شد

در کابین کامیون خود ، ماسیج به شدت منتظر است بندر کاله را ترک کند تا به لهستان ، کشور مبدا خود ، جایی که محموله شکلات وی تحویل می شود ، برگردد. “امروز در ما تعطیل است ، بنابراین فقط یک معجزه می تواند مردم را به من پاسخ دهد و سرانجام به جاده بازگردند.”، می خواهد راننده را باور کند. این انتقال ، که اغلب توسط کانال بازدید می شود ، برای اولین بار با مرز متولد Brexit روبرو است.

مانند آن ، ده ها کامیون پس از ورود از دوور انگلیس ، در یک پارکینگ در حدود 100 مکان بی حرکت مانده اند. در بادهای سرد و مرطوب ، آنها نزدیک مرحله تخلیه منتظر اپراتوری هستند که کالای خود را حمل می کنند تا اسناد لازم را به گمرک بندر ارائه دهند تا مجوز ادامه سفر را بدست آورند.

چون از 1ъъъъ ژانویه ، بازگشت مرز و ایجاد یک توافق نامه تجاری که به پایان 24 دسامبر گره خورده است ، هر کالا باید قبل از ورود به خاک اروپا اعلام شود. گمرک فرانسه برای جلوگیری از توقف همه کامیون ها و سقوط در زیر موج عظیمی از اظهارنامه های بررسی شده ، که باعث ایجاد ترافیک بی پایان می شود ، مرز هوشمندی را تصور کرده است. این سیستم بر اساس نرم افزاری است که پس از اعلامیه توسط حمل و نقل ، برای هر بارکد بارکد تولید می کند. این کد که در ارتباط با شماره ثبت کامیون ثبت شده ، یک شناسنامه برای وسیله نقلیه سنگین است ، بنابراین از تشریفات گمرکی جلوگیری می کند.

رمزگشایی را بخوانید: آنچه در توافق نامه بین انگلستان و اتحادیه اروپا وجود دارد

نشان در کشتی

در منطقه بندر ، علامت سبز خروجی را نشان می دهد ، نارنجی یک کنترل کامل گمرکی را در 6 ژانویه در کاله نشان می دهد.

این نرم افزار صفحات موجود در کشتی را تجزیه و تحلیل می کند. در هنگام رانندگی ، رانندگان می توانند بر روی صفحه ببینند که آیا باید به محض ورود به بندر ، علامت سبز رنگی که آنها را به سمت خروج می برد یا علامت نارنجی رنگی که آنها را برای بازرسی بدنی به پارکینگ گمرک می رساند ، دنبال کنند. ” در حال حاضر ، توقف نادر است ، مرز هوشمند به خوبی کار می کند »، از مارک دکلوندر ، رئیس گمرک در بندر کاله استقبال می کند.

در انتهای خط نارنجی ، اولین خدمات گمرکی. از پنجره ضخیم ، لبخند هامونی ، یکی از مأموران گمرک ، با استفاده از مقدماتی خود به انگلیسی رانندگان را که از دستگیری آزار دیده بودند ، راهنمایی کرد.

“ما آنها را درک می کنیم ، این اولین بار است که آنها در اینجا بررسی می شوند ، بنابراین ما آنها را به تأخیر می اندازیم و آنها را توصیه می کنیم که با کارفرمای خود تماس بگیرند. “

رانندگانی که در بیان انگلیسی خود مشکلی دارند مترجم خودکار را از تلفن خود بیرون می آورند و آن را روی شیشه می چسبانند تا یکدیگر را درک کنند. سیستم D که به امری عادی تبدیل شده است. باله با ورود هر کشتی تکرار می شود. “تقریباً 80٪ ماهانه چندین بار از کانال عبور می کنند ، بنابراین دفعه بعدی به آنها اطلاع داده می شود و دیگر مجبور به توقف نخواهند بود.”، بنوات روشه ، معاون مدیر کل بندر کاله را محاسبه می کند.

شما 60.45٪ از این مقاله را برای خواندن دارید. بقیه فقط برای مشترکان است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *