دسته‌بندی نشده

تلویزیون بین المللی چین از آنتن دهی در انگلستان محروم است


دفاتر شبکه تلویزیونی بین المللی چین (CGTN) ، لندن ، در 4 فوریه.

لغو مجوز کانال بین المللی چینی CGTN (شبکه جهانی تلویزیون چین) ، اولین پلتفرم خبری چینی که برای بقیه کشورهای جهان در نظر گرفته شده است ، از پنج شنبه ، 4 فوریه ، از Ofcom ، تنظیم کننده رسانه های انگلیسی ، یک مشکل جدی است. . ادعاهای پکن به قدرت نرم. این یک سال پس از تعیین وزارت امور خارجه آمریکا برای تعیین CGTN و سایر رسانه های رسمی چین صورت می گیرد “مأموریتهای خارجی”.

برای کانال بین المللی چینی ، که گفته می شود در حال انتقال دفتر مرکزی اروپا از لندن به بروکسل است ، هیچ تبلیغات بدتری وجود ندارد ، لازم به ذکر است که آفکام به زودی تحریم های اضافی را در مورد این موضوع اعلام خواهد کرد. “اعترافات اجباری” چندین مظنون چینی و خارجی در چین ، پخش شده توسط کانال و در همکاری نزدیک با پلیس چین انجام شده است.

مقاله برای مشترکین ما محفوظ است همچنین بخوانید “اعترافات اجباری”: تلویزیون چین به همدستی متهم شد

“چین در موقعیت دشواری برای پاسخگویی است. واکنش طبیعی او عصبانیت است زیرا او تفاوتی بین یک تنظیم کننده مستقل و دولت به طور کلی نمی بیند. او به دنبال بی بی سی خواهد رفت. اما باید مراقب باشیم که توجه زیادی را به موضوع جلب نکنیم ، زیرا این امر می تواند کشورهای دیگر از جمله اروپا را به انجام تحقیقات مشابه سوق دهد. ” توضیح دادن به جهان پیتر دالین ، فعال سوئدی ، مدیر محافظان محافظت ، سازمان غیردولتی که در سال 2020 به دلیل بی نظمی در وضعیت کانال چینی به اوفکام مراجعه کرد. آقای دالین ، که چندین سال رهبری یک سازمان غیردولتی چینی را در حمایت از وکلای چینی داشت ، در ژانویه 2016 توسط پلیس بدون ارتباط در پکن بازداشت شد ، پس از آن مجبور شد قبل از اخراج از چین ، در تلویزیون اعتراف اجباری کند.

“داستان چین را به خوبی بگویید”

سازمان تنظیم مقررات انگلستان حکم داد که حق پخش اعطا شده به Star China Media Limited گمراه کننده است ، زیرا این شرکت ، “ورزش نکنید[çait] هیچ مسئولیتی برای ویرایش محتوای پخش شده توسط CGTN وجود ندارد. “

به کانال مهلت داده شده است تا از قوانینی که به ویژه کنترل مجوز توسط یک نهاد سیاسی را منع می کند ، پیروی کند. و با دلیل کافی: CGTN و شرکت مادر آن ، CCTV ، تلویزیون مرکزی چین که کانال های خبری انگلیسی زبان را از آن به دست گرفت ، مستقیماً به حزب کمونیست چین (CCP) بستگی دارد.

مقاله برای مشترکین ما محفوظ است همچنین بخوانید RSF نگران است که چین به دنبال وضع سفارش جدید اطلاعات جهانی است

گزارش ارسالی توسط حمایت از مدافعان Of Ofcom بر اساس تغییر ساختار رسانه های دولتی چین در سال 2018 است. در اکتبر سال گذشته شی جین پینگ هنگام سخنرانی رودخانه در 19ه کنگره ح ک چ بازگشت بزرگ حزب به مرکز نظام سیاسی را تأیید کرد: “محافل حزبی ، دولتی ، نظامی ، غیرنظامی و دانشگاهی ؛ در شرق ، غرب ، جنوب ، شمال و مرکز ، حزب بر همه چیز حکومت می کند. “

شما 53.36٪ از این مقاله را برای خواندن دارید. بقیه فقط برای مشترکان است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *