دسته‌بندی نشده

تولید کننده آلمانی دایملر می خواهد بخش خود را در بازار سنگین راه اندازی کند


دایملر چهره خود را تغییر خواهد داد. گروه اتومبیل اشتوتگارت روز چهارشنبه (3 فوریه) اعلام کرد قصد دارد تا پایان سال به دو نیم شود. تجارت سنگین و وسایل نقلیه سنگین و اتوبوسرانی آن ، که شماره یک جهان است ، با نام Daimler Truck در بورس اوراق بهادار ثبت می شود. بقیه شرکت ها روی سدان های سطح بالا تمرکز خواهند کرد و نام آنها را “مرسدس بنز” می گذارند. هدف از این بخش آموزش دو متخصص بازار گرا به نام “بازیگران ناب” است ، كه به نظر می رسد توانایی بیشتری برای ادامه فعالیت های کربن زدایی و تحول دیجیتال دارند.

واکنش بازار طولی نکشید. پس از اعلام مدیریت گروه ، سهام دایملر 8٪ جهش کرد و به بالاترین سطح از ژوئن 2018 رسید. سالهاست که تحلیلگران از عدم شفافیت و شفافیت ساختارهای دایملر شکایت دارند و سرمایه گذاران از عنوان بازار سهام اجتناب می کنند.

به همین دلیل رئیس جمهور دایملر اولا كولنیوس سر تعظیم فرود آورد. وی این تغییر را توضیح داد “تاریخی” از تفاوت های عمیق بین دو تخصص: از یک طرف ، مرسدس بنز ، ارائه شده به عنوان “معروف ترین مارک سدان های لوکس در جهان”، مخاطب عام است. از طرف دیگر ، اتوبوس ها و کامیون های دایملر که متخصصان را متمرکز می کنند.

کارمندی که در خط مونتاژ خودرو در کارخانه Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corp ، متعلق به شرکت آلمانی Daimler AG ، در کاوازاکی ، جنوب توکیو ، ژاپن ، 18 مه 2020 ، کار می کند.

رهبر امیدوار است که با مدیریت جداگانه و مستقل ، این دو واحد باید از رقابت بیشتری برخوردار باشند. حتی نمایندگان کارمندان نیز که مدتها با هر بخش مخالف بودند ، از این پروژه حمایت می کردند و توافق داشتند که تحولات سریع در حال انجام در بخش خودرو نیاز به واکنش بیشتری دارد.

ساختار متروکه کنگلومرا

دایملر در حال حاضر بزرگترین تولید کننده کامیون و اتوبوس در جهان با هفت مارک محلی در اروپا ، آسیا و آمریکای شمالی است. در سال 2019 ، با کامیون 40.2 میلیارد یورو و با اتوبوس 4.7 میلیارد یورو به گردش مالی رسیده است و 100000 کارمند دارد. وی که جدا از تجارت سبک وزن است ، امیدوار است بتواند همکاری های تولید برق و هیدروژن و رانندگی خودکار و همچنین بهبود نیمی از سود دکل را آسان کند.

مقاله برای مشترکین ما محفوظ است همچنین بخوانید زیمنس متحول شده برای تغییر رئیس خود آماده می شود

این نقطه عطف در تاریخ سازنده برجسته اشتوتگارت همچنین با نگرانی رهبران گروه ، از ورود غافلگیرانه به پایتخت Geely چینی ، در سال 2018 توضیح داده شده است. بر خلاف فولکس واگن و BMW ، که به نفع سهامدار خانواده غالب است ، دایملر است آنها استدلال می كنند كه درصورت تلاش برای سلب مالكیت توسط یك سرمایه گذار خارجی درصورتی كه سرمایه بازار آن به اندازه كافی بالا باشد ، محافظت می شود.

با تقسیم دایملر ، یک گروه آلمانی جدید ساختار کنگره را کنار گذاشت. مدتهاست که در سرمایه داری آلمان ترجیح داده می شود زیرا از ثبات بیشتری برخوردار بوده است ، این سازمان در همه جا رها شده است ، تحت فشار بازارهایی که خواندن آن دشوار و ناکارآمد است.

نکته قابل توجه این است که دگرگونی دایملر در همان روز اعلام شد که یک گروه بزرگ آلمانی دیگر ، زیمنس ، از عزیمت رئیس خود ، جو کازر ، که همچنین با وجدان وظیفه تقسیم فعالیت های متوالی را برای ایجاد چنین گروهی انجام داد ، استقبال کرد. “ناوگان کشتی” و دیگر نیست تانکر نفت سنگین. با امضای توافق نامه در بازارها ، قیمت زیمنس در روز چهارشنبه به یک رکورد رسید.

مقاله برای مشترکین ما محفوظ است همچنین بخوانید “زیمنس با از بین بردن گروه خود مسیر همه مجامع مشاغل در کشورهای صنعتی را دنبال می کند”

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *