دسته‌بندی نشده

جنگ بین Thermomix و رقیب آن Lidl در دادگاه


کارخانه تولید ربات آشپزی Thermomix ، در Cloyes-sur-le-Loir (Eure-et-Loir) ، در تاریخ 19 مه 2017.

دیگر بازی نیست. پس از تبلیغ طولانی کارت ساخت فرانسه با کارخانه خود در Cloyes-sur-le-Loir (Eure-et-Loir) – که 80٪ از تولید جهانی ربات خانگی Thermomix را تشکیل می دهد – پس از استقبال از ورود رقبا برای رونق بازار ، گروه خانوادگی آلمانی Vorwerk بالاخره چندین اقدام حقوقی علیه رقیب اصلی خود در سوپرمارکت ها انجام داده است: میکسر ربات گرمایشی Monsieur Cuisine ، از Lidl ، از سال 2019 در بازار موجود است.

به همین ترتیب ، وورورک در اولین نبرد در اسپانیا پیروز شد ، جایی که لیدل به دلیل نقض قانون ثبت اختراع توسط دادگاه تجاری بارسلونا محکوم شد. “این حکم مربوط به اسپانیا است. این به ویژه به برخی از اجزا مانند تعادل ، تعامل آن با تیغه ها و درب دستگاه مربوط می شود. “، این گروه روز چهارشنبه 20 ژانویه در بیانیه ای گفت.

همچنین بخوانید ترمومیکس برای مقابله با Lidl کارت “ساخت فرانسه” را بازی می کند

“در سال 2018 ، روشی در فرانسه توسط گروه Vorwerk آغاز شد، تأیید کنید جهان پیر ایو بوزون ، مدیر کل یک شرکت لوازم خانگی در فرانسه. حق ثبت اختراع دستگاه های ملی است. “در فرانسه ، Vorwerk 69 حق ثبت اختراع ثبت کرده است ، اما” در هر کشوری ممکن است تصمیم بگیریم که از برخی عناصر فناوری محافظت کنیم. “، مدیر ادامه می دهد.

وورورک معتقد است که او کشف کرده است که رقیب خود است “او از فن آوری های خاصی استفاده کرده بود که[e lui] توسعه یافته بود. ” “دلیلی ندارد که تیمی متشکل از 100 محقق در زمینه نوآوری در آلمان کار کنند تا کسی بتواند این اکتشافات را در انحصار خود داشته باشد.”، آقای بویسون می گوید. “Lidl France توضیحی نمی دهد”گفت در جهان میشل بایرو ، مدیر ارشد خرید آن ، بنابراین وجود یک اختلاف مداوم را تأیید می کند.

محدودیت ها “مشق شب” را ارتقا می دهند

در طی چند سال ، ربات Monsieur Cuisine Lidl به یک پدیده تبدیل شده و به درجه حمایت رسمی از رهبر بازار رسیده است. باید گفت که لوازم خانگی ارزان تر به فروش می رسند (359 یورو در برابر 1399 یورو برای ترمومیکس) و – مهمتر از همه – این یک امر نادر است. این برنامه سالانه دو بار در تاریخ های خاص (حدود ژوئن و دسامبر) ارائه می شود ، دومی با تبلیغات زیادی در کاتالوگ های تبلیغاتی تبلیغ می شود ، در طی چند ساعت و در هر عملیات نزدیک به 200000 نسخه می فروشد. همه چیز با تصاویر عشق در گیشه و کالسکه های پر از لبه در رسانه ها پخش می شود.

در سپتامبر 2017 ، Thermomix ، مشتاق ادامه توسعه ، کانال توزیع خود را گسترش داد

به نوبه خود ، مدل اصلی در گروه میکسرهای ربات گرم ، چندین سال قبل را در سایه گذرانده است “با ورود برنامه های تلویزیونی به آشپزخانه ، بازار از سال 2008 افتتاح نشده است”، پیر یو بوسون را به یاد می آورد. از آن زمان ، بازیکنان لوازم خانگی تاریخی مانند Seb یا Magimix در تلاش برای دستیابی به موفقیت بزرگ بوده اند. در سپتامبر 2017 ، ترمومیکس ، مایل به ادامه توسعه ، کانال توزیع خود را که تا آن زمان فقط به فروش مستقیم محدود می شد ، بر روی جلسات خانگی گسترش داد. اکنون می توانید ربات خود را در چهار فروشگاه فرانسه (در پاریس ، لیون ، مارسی و تولوز) خریداری کنید.

در سال 2020 ، محدودیت ها محصولات “خانگی” را از آنجا افزایش می دادند که به افزایش فروش ربات های گرمایشی در فرانسه (در مدت زمان یک سال 7.6٪ حجم بین ژانویه و نوامبر) کمک کردند. جمع “13٪ از مردم فرانسه میکسر ربات گرم کننده دارند”، آقای بویسون ، بر اساس مطالعات انجام شده توسط Vorwerk ، یادداشت می کند. این گروه آلمانی ، که فروش دستگاه های خود را فاش نکرد ، اعتراف می کند که چنین کرده است “رشد دو رقمی را در سال 2020 تجربه کرد ، که برای او در سراسر جهان یک رکورد محسوب می شود.”.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *