دسته‌بندی نشده

وقتی K-Pop و سریال ها ژاپنی ها و کره جنوبی را متحد می کند


Son Ye-jin و Hyun Bin ، در سریال کره جنوبی

نامه ای از توکیو

در پایین ترین سطح سیاسی ، روابط ژاپن و کره جنوبی در فرهنگ عامه رونق دارد.

اخبار مربوط به سوخت مجموعه های تلویزیونی و گروههای تلویزیونی K-Pop هالو (“موج کره ای”) در مجمع الجزایر ، که نمایشگاه اختصاص داده شده به “درام” کره جنوبی نشان می دهد سقوط روی شما، جمعه ، 8 ژانویه ، در فضای جدید در منطقه مدرن Harajuku توکیو افتتاح شد. صدها عکس و اشیا reconst مزین به بازسازی صحنه های نمادین این مجموعه است. قیمت بلیط: 1800 ین (14 یورو) ، قیمت نسبتاً بالا برای یک نمایشگاه ، که سپس در اوزاکا ، فوکووکا و ناگویا ارائه می شود.

مقاله برای مشترکین ما محفوظ است همچنین بخوانید 75 سال پس از پایان جنگ ، روابط ژاپن و کره جنوبی در کمترین حد خود قرار دارد

کشف او از مکاشفه 1 بهره مند شدъъъъ ژانویه از سایت کره جنوبی Dispatch ، در مورد رابطه – در زندگی واقعی – بین بازیگران اصلی سریال ، Son Ye-jin و Hyun Bin ، اطلاعاتی که مطبوعات ژاپن به طور گسترده منتشر می کنند.

سقوط روی شما با چاشنی طنز و لمس عاشقانه داستان یک وارث ثروتمند کره جنوبی و یک تاجر موفق را روایت می کند که به طور تصادفی پس از پرواز پاراگلایدر که به اشتباه پیش رفت ، در کره شمالی سقوط کرد. وی با کمک یک افسر ارتش خلق ، خود را در زندگی روزمره کره شمالی غرق کرد – با امید به بازگشت به جنوب ، با مصاحبه های عمیق با پناهندگان از شمال با دقت بازسازی شد.

“موج سوم کره”

این سریال در اواخر سال 2019 از کانال کابلی TVN کره جنوبی پخش شد در فوریه 2020 توسط Netflix بارگذاری شد. یازده ماه بعد ، همچنان در راس پربیننده ترین برنامه های ژاپن است. شایع است که حتی وزیر امور خارجه ژاپن توشیمیتسو موتگی او را دیده و پسندیده است.

به نظر می رسد تولیدکنندگان کره جنوبی دستورالعمل اغوای مردم مجمع الجزایر را دارند. در 10 لیست محبوب ترین نمایش های Netflix در ژاپن 10 ژانویه بود انگل، فیلمی از بونگ جون هو و سریال کلاس Itaewon – او انتقام را در Itaewon شلوغ در قلب سئول توصیف می کند – ، ادامه هید – داستانی درباره عشق و جاه طلبی در دنیای ورزش و هنر – و دارم شروع می کنم، که نشان دهنده جهان فناوری اطلاعات کره جنوبی است.

مطبوعات محلی اذعان می کنند که علاوه بر محبوبیت K-Pop و گروههای BTS یا Blackpink ، موفقیت سریال های کره جنوبی نشان می دهد که ژاپن زندگی می کند ، “موج سوم کره”. اولین نمایش در اوایل دهه 2000 با مجموعه های تلویزیونی مانند سونات زمستانی. دوم بر اساس موفقیت موسیقی گروههایی مانند Kara یا TVXQ است.

شما 53.24٪ از این مقاله را برای خواندن دارید. بقیه فقط برای مشترکان است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *