دسته‌بندی نشده

CES در لاس وگاس با یک چالش مجازی روبرو است


پاسکال لاور ، بنیانگذار Go4ioT (سایت های مرتبط) ، آن را پنهان نمی کند. احتمال عدم حضور در لاس وگاس ، نوادا در اوایل سال جاری برای شرکت در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی – CES ، انبوه سالانه فناوری های جدید – برای او کاملاً ناخوشایند نیست. “دو سال گذشته بهبودی من دو هفته طول کشید. این طاقت فرسا است. “ تفاوت در زمان تسلط ، ساعتها برای حفظ وضعیت بدن ، سر و صدای مداوم ، مایل ها پیاده روی در مسیرها ، روزهایی که شب تا دیر وقت امتداد می یابند … این رویداد هزینه های زیادی برای سازمان ها … و امور مالی دارد. بین بلیط هواپیما ، هزینه بیش از حد محل اقامت ، ثبت نام در نمایشگاه ، تولید غرفه ، شرکت در CES گران است.

مقاله برای مشترکین ما محفوظ است همچنین بخوانید در CES 2020 ، پیشرفت و محدودیت های خانه متصل

شکست سفر هنوز سوالی برای پاسخ دادن باقی مانده است: آیا ارزش شرکت در نسخه دیجیتال این رویداد را دارد؟ با توجه به همه گیری Covid-19 ، CES امسال ، از دوشنبه 11 تا 14 ژانویه ، با کنفرانس های آنلاین ، صفحات غرفه داران ، ابزار بحث و گفتگو برگزار می شود.

در میان اعضای عادی این نشست سالانه ، نام های بزرگی مانند انجی ، فاورسیا یا والئو تصمیم گرفته اند که آن را نادیده بگیرند. یکی دیگر از مشترکین غایب ، متخصص خانه مرتبط Netatmo است که از سال 2018 متعلق به گروه Legrand است. “CES یک مکان ملاقات فیزیکی نادر است ، یک مکان برای ملاقات ، فرصتی برای تقسیم غذا. با یک رویداد آنلاین سازگار نیست. “ فرد پاتر بنیانگذار شرکت را توضیح می دهد.

“موفقیت ما با این نمایش جدایی ناپذیر است”

غایب دیگر ، Withings ، یک متخصص بهداشت مرتبط که در ده نسخه آخر نمایش حضور داشته است. مدیر کل آن ، ماتیو لتومب ، توضیح می دهد که به دلیل فرمت آنلاین کمتر از اعلامیه های مهم در ابتدای سال است. تا آن زمان ، برنامه انتشار این شرکت براساس تاریخ افتتاحیه نمایش بود: “این یک امید بسیار انگیزشی برای تیم ها بود که محصول را به موقع عرضه کنند” رهبر را می شناسد.

این یکی از دلایلی است که CES چنین رویدادی مهم را در دنیای فناوری از کوچکترین شرکتهای نوپا گرفته تا بزرگترین گروههای جهانی رقم می زند. “موفقیت ما با این نمایش جدایی ناپذیر است” آقای پاتر فکر می کند. به عنوان حامی سالها برای دیدار او مجوز آژانس مطبوعاتی K ، Jean-François Kiten نیز این رویداد را بی نظیر می داند: “هیچ کس دیگری در این بخش وجود ندارد که اینقدر انرژی و اشتیاق را به خود جلب کند. “ به طور خاص ، او تجزیه و تحلیل می کند ، این چند روز در نوادا به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا در زمان کوتاه هرچه بیشتر مردم را ملاقات کنند: روزنامه نگاران ، مشتریان ، تأمین کنندگان ، شرکا – و حتی گروه های بزرگ فرانسوی – دیدار با آنها دشوارتر است. در پاریس. اگر همه چیز خوب است ، “هنگام بازگشت به فرانسه ، شما مشهور هستید ، صندوق های سرمایه گذاری با شما تماس می گیرند ، مردم می خواهند توسط شما استخدام شوند” آقای كیتن را توضیح می دهد.

50.98٪ از این مقاله برای مطالعه باقی مانده است. بقیه فقط برای مشترکان است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *